Vinyl - Material For Heatpress Printing

Heatpress Transfer Printing

Use Material Vinyl Original Made In Korea

HOW TO BUY VINYL ORIGINAL KOREA

Vinyl adalah salah satu bahan yang digunakan dalam proses percetakan heatpress. vinil yang digunakan diimport dari korea, yang dilakukan dan bukannya bahan yang berkualiti, mudah untuk menarik dan disertakan dengan t-shirt.
Vinil boleh ditindih atas vinil, cara yang boleh membuat dua lapis, produk ini terbukti berkualiti dan ketahanan telah diuji. tidak menunjukkan sebarang maklum balas negatif daripada pelanggan setakat ini.
vinyl bersaiz 0.5 meter x 25 meter untuk satu roll, terdapat pelbagai warna dan jenis kesesuaian bahan oleh t-shirt dan jenis keputusan. Antara jenis-jenis vinil adalah: kawanan, glitter, bersinar dalam kegelapan, Pu, pu cetak, dan neon.
kami menawarkan para peniaga untuk produk ini pada permulaan serendah demi Kos RM 3000 sahaja. RM 50.00 dikenakan bayaran sekali seumur hidup dan peniaga peluang untuk menikmati harga diskaun. untuk pembelian 30 roll ke atas kita mempunyai pakej yang sesuai, yang peniaga itu boleh menggunakan jenama mereka sendiri pada vinil produk dengan hanya bayaran sedikit.
harga runcit:
PU Vinyl (tidak termasuk GST)
1 roll = RM 500.00
1 meter = RM 25.00
Sila hubungi kami jika terdapat sebarang naib soalan: 017-973 4191








No comments:

Post a Comment