Pembekal T-Shirt Kosong Di kuantan, Pahang

T-Shirt Kosong Di Kuantan , Pahang

Membekal , Mengedar , Membuat T-shirt pada harga serendah RM 5.53/pcs

Saudagar Printing Malaysia adalah sebuah syarikat milikan 100% bumiputra yang menjalankan perniagaan berasaskan pakaian dan percetakan. Melalui pengalaman import dari negara china kini mula melebarkan sayap ke negara bangladesh pada hujung tahun 2013.

Membekal T-shirt kosong atau t-shirt plain atau baju print dan bermacam-macam lagi panggilan yang kini boleh didapati di daerah kuantan dengan kapasiti stok tersedia sebanyak 35,000 pcs yang disimpan di dua gudang yang berlainan. T-shirt brand Alam Fashion di perbuat daripada cotton , 100% tiada campuran polyester dan stok tersedia dari size XS sehingga 5XL.

T-shirt yang mempunyai ukuran standart asian size boleh refer gambar di bawah untuk rujukan ukuran bagi dada dan juga panjang. 

size-chart
Size chart bagi t-shirt dewasa

Size chart bagi t-shirt kanak-kanak
Terdapat lebih dari 14 warna pilihan untuk T-shirt yang boleh dipilih antaranya warna hitam ,putih , navy blue ,royal blue , light blue , sand , apple green , bottle green , dark pink , light pink , purple , orange , yellow dan grey mellange. boleh rujuk gambar di bwah untuk warna .

Jenis warna yang ada

warna 1

warna
Anda boleh lawati Alam Fashion cawangan kuantan di alamat - A157 , jalan paya tiga , 25200 kuantan , Pahang atau layari laman web kami untuk melihat lokasi . 

Kami juga menyediakan perkhidmatan penghantaran terus ke lokasi anda mengunakkan bus , courier service dan juga special courier ke sabah dan serawak. charges bagi penghantaran mengikut berat parcel . kami mengutamakan servis dan juga memenuhi kehendak pelanggan . bagi menampung permintaan t-shirt kami menyediakan kemudahan urusan order melalui website www.saudagar2u.com dan no. telefon : 012-378 3066 / 017-627 3066.

Jika ada sebarang masalah atau ketidakpuasaan dengan perkhimatan kami sila hubungi no. ini untuk tujuan aduan - 017-973 4191.

boleh rujuk website alam fashion bagi tujuan mengetahui perkembangan semasa kami menyertai pelbagai event dan juga promosi.

disamping itu, pihak alam fashion berbesar hati memberi kelebihan 3% discount bagi semua item jika anda mendaftar sebagai member. dengan mengenakan fee sebanyak Rm 40.00 .Anda boleh menikmati penjimatan discount sebanyak 3% bagi setiap pembelian t-shirt dan juga dapat hadiah percuma dari pihak kami.  


1 comment: