T-Shirt Design Software By Saudagar Printing Malaysia

T-Shirt Design Software - By Saudagar2.com Copyright Saudagar Printing Malaysia

T-shirt Design Software - Design Your Own Tee

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Artikel kali ini , kami akan menerangkan serba sedikit kemudahan yang kami sediakan bagi pelanggan yang ingin design T-shirt sendiri. Software ini masih dalam " testing " dan kami masih memerlukan rekemen dan juga pandangan dari setiap pengguna software ini.

Ok, T-shirt design software ini terdapat pelbagai function antara masukkan text , picture , nombor dan upload logo atau image . Design ini boleh di letakkan di bahagian hadapan , belakang dan juga sisi lengan . Terdapat lebih 14 pilihan warna t-shirt serta size yang kami tawarkan sehingga 5XL.

T-shirt design software ini tidak memerlukan kemahiran design yang tinggi cuma anda perlu tahu apa dan apa yang perlu anda letakkan di t-shirt just click , click , click design anda dah siap :)

Selepas siap design , anda boleh share design atau save di laman sosial anda seperti facebook , twitter dan juga google plus. anda juga boleh terus mengetahui berapa harga jika print t-shirt dengan kami . Mudahkan JOM cuba click disini ea ---> T-shirt design software


T-shirt Design Software Interface
Gambar diatas menunjukkan interface T-Shirt design Software. terdapat pelbagai option seperti add text , add art , upload images , name & number. disebelah bawah kiri terdapat box yang menunjukkan layer yang di buat di atas t-shirt . Disebelah kanan terdapat box yang menunjukkan warna baju , size , quantity , size screen dan juga harga print t-shirt. 

Perhatian !!
Harga yang dipamerkan mengikut kuantiti dari 1 helai minima sehingga no max. disebelah kanan ada kotak promosi yang perlu anda pilih. 30 pcs ,50 pcs 100 pcs , 200 pcs ( harga akan berubah mengikut kuantiti ) 

Penerangan tentang T-shirt Design Software
 Di atas ini adalah penerangan mengenai function-finction yang terdapat di dalam T-shirt design software

Save Design
Gambar diatas ini menunujukkan bagaimana untuk save design yang telah anda buat , cukup mudah dan senang sahaja.

First setelah siap design anda di kehendaki menekan butang [SAVE] di sebelah atas kanan , setelah save akan keluar link untuk SHARE design anda ini di media sosial. 

2nd. Setelah anda tekan [SAVE] , anda di kehendaki klik pada [MY DESIGN] disebelah kotak kiri. dan akan ada paparan seperti gambar di atas. anda klik gambar diatas itu , akan buka 1 link baru. Lihat dikotak berwarna merah diatas yang bertulis Design save link. Then anda copy link itu , itulah Link save design anda. Mudahkan..

Jika ingin buka atau edit di lain hari anda cuma pelru copy and paste sahaja LINK itu di browser anda dan akan papakan design yang anda save sebelum ini.

TUTORIAL PENUH T-SHIRT DESIGN SOFTWARE


kami berharap dengan T-shirt Design software ini dapat memudahkan anda mendesign apa jua jenis design t-shirt yang anda kehendaki..segala komen atau update yang anda mahukan sila hubungi kami di talian - 017-627 3066 / 017-973 4191

Saudagar Printing Malaysia
Trust | Affordable | Quality 

Info lain di - www.saudagar2u.com/blog/
Pembelian T-shirt Kosong - KLIK DISINI - Log in First
Lokasi Kami - Klik disini
Hubungi kami jika ada sebarang pertanyaan - 017-627 3066 / 012-378 3066 / 013-927 3066


No comments:

Post a Comment