Buy T-Shirt and Check Stock LIVE

CHECK STOCK LIVE

update from Saudagar Printing Malaysia website : www.saudagar2u.com


Dalam post ini,kami akan menunjukkan bagaimana pelanggan dapat membeli t-shirt sambil check stock apa yang ada. seperti yang kita tahu, apabila berkaitan t-shirt ini ia bermain dengan size , jenis dan kategori . Jadi kami mengunakkan sistem ini untukmemudahkan pelanggan bagi memilih t-shirt serta size yang dikehendaki disamping itu terdapat juga maklumat serta ukuran bagi size t-shirt ini.

Kami membekal t-shirt basic jenama Alam Fashion. kami sebagai cawangan pembekal yang beroperasi di kuantan , pahang. mempunyai kapasiti stock dan staff yang akan menguruskan pesanan dari pelanggan. Terdapat pelabagai jenis kategori iaitu :Roundneck t-shirt , lengan panjang , lengan pendek , polo t-shirt , kids roundneck , polo kids , raglan 3 quaters dan raglan lengan pendek.

Dibawah ini kami menunjukkan bagaimana pelanggan mahu check stock secara live , bermaksud stock terkini yang kami ada dan boleh hantar pada pelanggan secepat yang mungkin. layari www.saudagar2u.com



Gambar di atas ini , paparan bagi product t-shirt roundneck, menunjukkan size , quantiti stock yang ada dan jenis size. jika pelanggan scroll lagi kebawah akan ada ukuran bagi t-shirt jenis ini.




Setelah selesai boleh lihat dipaparan kecil diatas screen anda bahagian kanan. ada lihat kotak kecil itu kotak yang menunjukkan produkyangada pilih beserta size yang telah dimasukkan dalam list order.


dilaman diatas ini anda dikehendaki mengisi butiran lanjut mengenai address , cara penghantaran,dan juga method pembayaran. , jikakami ada membuat promosi anda bolehisikan code coupon di kotak untuk apply kod kupon.


setelah selesai semua, sila pilih confirm order dan buat pembayaran . bagi pembayaran kami akan mengambil masa sekurang-kurang 1 hari dari tarikh pembayaran dibuat untuk verified sahaja. kemudian kamiakanpost dan update kan pada anda tracking no bagi courier servis yang kami gunakkan. 

bagi keterangan lanjut boleh check disini : http://www.saudagar2u.com/Buy-Online


No comments:

Post a Comment